Το Πρόγραμμα Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης εφαρμόζεται μέσω του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου. Η επαγγελματική μάθηση προωθείται, κυρίως, εντός του σχολείου, στη βάση των ιδιαίτερων αναγκών των εκπαιδευτικών και σε σχέση με τις ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας. Κάθε σχολείο επιλέγει ένα θέμα που το απασχολεί και το θέτει ως προτεραιότητα για σκοπούς επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών του και βελτίωσής του σχολικού οργανισμού. Το θέμα αυτό απασχολεί ολόχρονα το σχολείο και διαφοροποιείται με βάση τις ανάγκες για επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών, καθώς και με βάση τη συγκείμενη κατάσταση (ιδιαίτερες συνθήκες του σχολείου, μαθητικός πληθυσμός, γονείς, κ.λπ.).
Το σχολείο μας έχει ενταχθεί στο Προγράμματος Υποστήριξης Επαγγελματικής Μάθησης τη σχολική χρονιά 2022-23 με αφορμή τα δεδομένων των αποτελεσμάτων που κάθε χρόνο προκύπτουν στο σχολείο μας, από τα διαγνωστικά δοκίμια της Γ’ και Στ΄ τάξης για την καταγραφή της εικόνας του αναλφαβητισμού (γλωσσικού και μαθηματικού). Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα και μετά τη χορήγηση δοκιμίων αρχικής αξιολόγησης στα Ελληνικά και Μαθηματικά, διαφάνηκε ότι σε όλες τις ηλικιακές ομάδες των μαθητών του σχολείου μας παρατηρήθηκαν δυσκολίες στην κατανόηση γραπτού λόγου, οι οποίες δυσχεραίνουν και την ανάπτυξη κι άλλων βασικών δεξιοτήτων όπως η παραγωγή γραπτού λόγου και η χρήση μαθηματικών γνώσεων. Ως εκ τούτου, αποφασίστηκε να καθοριστεί ως υπό έμφαση στόχος της σχολικής μονάδας για δεύτερη συνεχή χρονιά «Η ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης γραπτού λόγου και διαφοροποίησης με τη χρήση φυσικών και ψηφιακών εργαλείων».